W ruchu

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

Artykuły

Mata edukacyjna Mistrzów Kodowania

Przejdź do - Mata edukacyjna Mistrzów Kodowania

W czerwcu 2016r. uczniowie naszej szkoły mieli okazję uczyć się na bazie maty edukacyjnej Mistrzów Kodowania. Jak się okazało, była to świetna zabawa zarówno dla uczniów młodszych jak i starszych. Do zabawy na macie zaprosiliśmy również gości pikniku rodzinnego. Na razie mata edukacyjna "gościła" w naszej szkole zaledwie kilka dni, ale już ją pokochaliśmy. Mamy nadzieję, że w niedługim czasie będziemy mieli taką pomoc dydaktyczną na stałe WyluzowanyW dalszej części zobaczycie jak wygląda mata edukacyjna Mistrzów Kodowania i mały wycinek tego, co można na macie robić.

13 października 2016
Czytaj więcej o: Mata edukacyjna Mistrzów Kodowania

Zaprogramuj mnie

Przejdź do - Zaprogramuj mnie

I etap edukacyjny / II etap edukacyjny

Zaprogramuj mnie to zabawa polegająca na wcielaniu się ucznia w rolę robota. Uczeń - robot otrzymuje zapisane na kartce instrukcję i na jej podstawie porusza się po klasie. Instrukcja zapisana jest wcześniej ustalonymi symbolami.

3 października 2016
Czytaj więcej o: Zaprogramuj mnie

Sortujemy - porządkujemy

Przejdź do - Sortujemy - porządkujemy

II etap edukacyjny

Świetną zabawą łączącą w sobie elementy programowania oraz ruch na świeżym powietrzu jest zabawa sortowanie, którą możemy poprowadzić na szkolnym korytarzu lub boisku. Zabawę można połączyć z grywalizacją zespołową.

13 września 2016
Czytaj więcej o: Sortujemy - porządkujemy

Wyścigi kółko i krzyżyk

Przejdź do - Wyścigi kółko i krzyżyk

Zapewne znacie zabawę w kółko i krzyżyk. Aby w nią zagrać, w wersji stolikowej, dwóch graczy potrzebuje jedynie kartki i długopisu. W grę można pograć na podwórku lub na plaży - wystarczy trochę piasku i patyczek. A czy można połączyć tą prostą grę z wyścigami zespołów? Dołączenie do aktywności fizycznej zadań polegających na szybkim rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji podnosi walory gry. Uczeń musi jak najszybciej wykonać zadanie, ale przy planszy, prezstawiając pionka musi przemyśleć swój ruch. Zobaczcie, jak można to zrobić.

9 września 2016
Czytaj więcej o: Wyścigi kółko i krzyżyk