Zabawy z programowaniem
W ruchu
Artykuły
Mata edukacyjna Mistrzów Kodowania
W czerwcu 2016r. uczniowie naszej szkoły mieli okazję uczyć się na bazie maty edukacyjnej Mistrzów Kodowania. Jak się okazało, była to świetna zabawa zarówno dla uczniów młodszych jak i starszych. Do zabawy na macie zaprosiliśmy również gości pikniku rodzinnego. Na razie mata edukacyjna "gościła" w naszej szkole zaledwie kilka dni, ale już ją pokochaliśmy. Mamy nadzieję, że w niedługim czasie będziemy mieli taką pomoc dydaktyczną na stałe . W dalszej części zobaczycie jak wygląda mata edukacyjna Mistrzów Kodowania i mały wycinek tego, co można na macie robić.
Czytaj więcej o: Mata edukacyjna Mistrzów KodowaniaZaprogramuj mnie
I etap edukacyjny / II etap edukacyjny
Zaprogramuj mnie to zabawa polegająca na wcielaniu się ucznia w rolę robota. Uczeń - robot otrzymuje zapisane na kartce instrukcję i na jej podstawie porusza się po klasie. Instrukcja zapisana jest wcześniej ustalonymi symbolami.
Czytaj więcej o: Zaprogramuj mnieSortujemy - porządkujemy
II etap edukacyjny
Świetną zabawą łączącą w sobie elementy programowania oraz ruch na świeżym powietrzu jest zabawa sortowanie, którą możemy poprowadzić na szkolnym korytarzu lub boisku. Zabawę można połączyć z grywalizacją zespołową.
Czytaj więcej o: Sortujemy - porządkujemyStrona: 1/2
- Strona: bieżąca1
- Strona: 2
- następna
- Przejdź na koniec