Znamy Dasha i Dota

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

I etap edukacyjny / II etap edukacyjny

Przez tydzień czasu mieliśmy okazję programować robota Dash end Dot. Było to dla uczniów niezwykłe doświadczenie.

Dzieci, przy pomocy urządzenia mobilnego, na którym była zainstalowana aplikacja Go i Wonder, komunikowały się z robotem i sterowały jego ruchami. Okazało się, że nie było to takie proste, jak się wydawało. 

Uczniowie, którzy mieli już doświadczenie z programowaniem w programie Scratch, podjęli się programowania Dasha za pomocą aplikacji Blocklify 4 Kids. Na początku chwilową barierą był język angielski aplikacji, ale uczniowie szybko się przyzwyczaili i powstały pierwsze programy w aplikacji - z powodzeniem zostały zrealizowane przez Dasha i Dota. Uśmiech

 

Galeria

  • Powiększ zdjęcie Grupa dzieci z robotem Dashem i Dotem.

    Grupa dzieci z robotem Dashem i Dotem.

  • Powiększ zdjęcie Robot Dash i Dot.

    Robot Dash i Dot.